środa, 3 czerwca 2015

Wspólne dzierganie i czytanie. Biało pistacjowy komplet

W tym tygodniu postanowiłam dołączyć do zabawy na blogu Drobiazgi Maknety. Czytanie to jedno z moich ulubionych zajęć. Zawsze mam jakąś książkę na stoliku nocnym i w torebce.
Obecnie mam nawrót do Anne Rice i czytam cykl "Kroniki wampirów". Niedawno skończyłam czytać "Wywiad z wampirem". Myślę, że film wiele osób kojarzy.  Obecnie na tapecie jest tom drugi "Wampir Lestat", dość opasłe tomisko.  To kultowe powieści grozy z niesamowitym klimatem, którymi zachwycam się odkąd pierwszy raz wpadły mi w ręce. Zdecydowanie nie są to książki dla wszystkich, ale znawcom tematu nie muszę polecać. Nie są to opowieści z gatunku paranormal romance jak "Zmierzch", a mroczne horrory psychologiczne o wielowątkowej fabule. To gorzka refleksja o nieśmiertelności, utracie człowieczeństwa, samotności, stracie.
W miedzy czasie szyję. Wczoraj skończyłam biało - pistacjowy komplet dla Pani Elżbiety z Łukowicy.









 Długość kolczyków ok. 8,5 cm.
Długość bransoletki ok. 18 cm + regulacja.

Zapraszam do zabawy na blogu Drobiazgi Maknety

http://www.makneta.com/2015/06/wspolne-dzierganie-i-czytanie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz