niedziela, 22 marca 2015

Zielona wariacja

W marcu postanowiłam dołączyć do zabawy "Cykliczne kolorki u Danutki". Kolorem miesiąca jest zielony.
Wykonałam prosty komplet składający się naszyjnika i kolczyków. Intensywnie różowym i żółtym koralikom zrobiłam oprawę z tasiemek sutasz w kolorze butelkowej zieleni z dodatkiem fioletu. Był to dla mnie eksperyment kolorystyczny, ale osobiście efekt końcowy przypadł mi do gustu:)








 Długość kolczyków ok. 5 cm.
Długość naszyjnika ok. 50 cm.
Wymiary zawieszki:
- wysokość ok. 6,5 cm,
- szerokość ok. 3,5 cm.

A odpowiadając na pytanie, seledyn świetnie komponuje się z fioletem i granatem.
Uwielbiam zielony , bo kojarzy mi się z moją ulubioną porą roku - wiosną, czasem kiedy wszystko budzi się do życia. Czasem kiedy po długiej zimnie mogę zrzucić wreszcie ciężkie ubrania, wyciągnąć mój rower i przemierzać zielone lasy, łąki, dolinki mojej ukochanej Jury.

http://danutka38.blogspot.com/2015/03/cykliczne-kolorki-marzec.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz